زیورآلات خاص سفارش و خرید آنلاین

زیورآلات دست ساز، رزینی، بدلیجات دست ساز و انگشتر دخترانه

زیورآلات خاص سفارش و خرید آنلاین

زیورآلات دست ساز، رزینی، بدلیجات دست ساز و انگشتر دخترانه

  • ۰
  • ۰


زیورآلات دنیای رنگهاست. این اکسسوری ها به ظاهر کوچکند،اما همین کوچک‌های‌ دوست‌داشتنی در تغییر دادن استایل نقش موثری دارند. البته به شرطی که ما هم بدانیم  چه مدل زیورآلاتی را انتخاب کرده و از کدام یک صرف نظر کنیم.



 در اینجا یاد می گیرید که چطور زیورآلات خود را ماهرانه انتخاب کنید.




انگشتر در بین زیورآلات طرفداران زیادی دارد. اما چه مدل انگشتری باید بخریم؟

خرید آنلاین انگشتر در این سالها حسابی طرفدار پیدا کرده است اما این مدل خرید یک مشکل بزرگ دارد آن هم اینکه تعیین سایز انگشتر بدون وجود انگشتر، خودش معزلی است. برای حل این مشکل بهتر است روش های به دست آوردن سایز انگشتر را مطالعه کنید.

به عنوان یک راهنمایی کلی در مورد خرید انگشتر می توان گفت که برای انگشت‌های بلند، هر نوع انگشتری را می توانید استفاده کنید و مطمئن باشید که بر روی دستان شما خواهد درخشید. برای انگشت‌های چاق و پهن، انگشتر‌هایی با ضخامت و بزرگ تر، ارزش امتحان کردن را دارند. برای انگشت‌های کوتاه، انگشترهای بند انگشتی که روی بند اول قرار می‌گیرد، زیباترجلوه خواهند کرد.



اگر نکات بالا رو رعایت کنید : 


به سادگی می توانید یک انگشتر دخترانه یا حتی انگشتر مردانه با سایز مناسب و بدون امتحان کردن همه ی انگشتر ها انتخاب کنید.



گردنبند ، محبوب ترین زیورآلات خانم هاست. اما چطور باید آن را انتخاب کرد؟

وقتی می خواهید گردنبند خریداری کنید، قبل از خرید حتماً سایز گردن خود را بدانید و به این نکته توجه داشته باشید که اضافه کردن آویز ، ارتفاع گردنبند را بیشتر می‌کند و مطمئناً شما دوست ندارید آویز گردنبند‌ درون یقه تان باشد. این مورد هم در مورد گردنبند های مردانه و هم برای گردنبند های زنانه و دخترانه جواب می دهد.

یادتان باشد اگر قد بلند و درشت هیکل هستید ، گردنبندهای  بالای ۴۵ سانتیمتر برای شما مناسب خواهند بود. در غیر اینصورت  اگر ریز نقش و کوتاه قد هستید ، بهتر است از گردنبند‌هایی که به شکل ه‍فت (۷) هستند استفاده کنید تا شما را بلند تر نشان ‌دهد .



زنان با قد متوسط به خاطر بسپارند که تقریباً می‌توانند از هر نوع گردنبندی  استفاده کنند. گردنبند ها  و رومانتویی ها به دلیل اینکه اکثرا دارای یک نقطه مرکزی (اغلب پلاک) هستند، توجه را به خود جلب می کند. 

شما با انتخاب اندازه گردنبند و رومانتویی تعیین می کنید که توجه ها بیشتر به کدام منطقه جلب شود. به طور مثال پیشنهاد می شود که اگر شکم نسبتا بزرگی دارید گردنبند های کوتاه استفاده کنید تا شکم و نواحی پهلو مرکز توجه نباشند.

شماهایی که صورتتان گرد است بهتر است از گردنبند‌هایی با ارتفاع ۷۰ تا ۸۰ سانتیمتر استفاده کنید. کسانی که صورتی مستطیلی و کشیده دارند گردنبند‌های کوتاه صورت‌شان را کوتاه‌تر نشان می دهد ، البته گردنبندهای یو(U) شکل برای این نوع صورت ها می تواند مناسب باشد.


چه دستبندی بخریم که همیشه عاشقش بمانیم؟!

بهتر است قبل از خرید دستبند ، سایز مچ دست ‌تان را با آگاهی از روش های تعیین سایز النگو و دستبند پیدا کنید.

نحوه انتخاب دستبند از نظر ظاهر و اینکه چقدر مناسب دستان شماست بدین شکل است: برای دستان متوسط بهتر است از دستبندهای ضخیم و درشت استفاده شود. کسانی هم که دست‌هایی بزرگ دارند، به غیر از دستبندهای ظریف ، می‌توانند از هرنوع دستبند دیگری نیز  استفاده کنند.



 پیشنهاد می کنیم کسانی که دست‌های کوچکی دارند، دستبندهای ظریف و نازک را امتحان کنند.
 قطعا از این انتخاب پشیمان نخواهند شد !!!




گوشواره را چگونه انتخاب کنیم؟

شاید عجیب به نظر برسد اما در انتخاب گوشواره باید به قدتان توجه کنید. مثلا اگر جزء زنان ریز نقش هستید بهتر است از گوشواره هایی با شکل های هندسی استفاده کنید.

زنانی با قد متوسط ، نسبت به بقیه خوش‌ شانس ‌هستند و تقریباً از هر نوع گوشواره‌ای می‌توانند استفاده کنند. خانم‌های قد بلند به علت فضای بین شانه‌ها و گوش‌ها بهتر است موهایشان را به سمت بالا ببندند و گوشواره‌های آویزدار و بلند برایشان مناسب خواهد بود.



از نقش موثر شکل صورت در انتخاب گوشواره غافل نشوید !



اگر صورت‌ بیضی شکل دارید، از گوشواره دکمه‌ ای ، حلقه ‌ای، مستطیلی، گِرد و آویزدار متوسط می توانید استفاده کنید اما اگر صورت‌ تان گرد است، بهتر است از گوشواره گرد، دوکی شکل متوسط، مستطیلی و آویزدار کشیده استفاده کنید.

 


ساده باشید تا زیورآلات شما به چشم بیاید !

یادتان باشد که شما می‌خواهید زیورآلاتتان دیده شود به همین دلیل باید آنها را درست با لباس‌هایتان هماهنگ کنید. زیورآلات بزرگ باید با لباس‌های ساده استفاده شوند؛ یک پیراهن مشکی با یک یا دو تکه از زیورآلاتی که جلب توجه می‌کند مناسب است.

اگر طرفدار تیپ های اسپورت و ساده  و در عین حال شیک هستید.، پیشنهاد ویژه ما به شما یک شلوار جین و یک تاپ ساده سفید به همراه یک گردنبند رنگی براق و بزرگ زیباست.

به خاطر داشته باشید که وقتی می‌خواهید از زیورآلات براق یا طلایی استفاده کنید، رنگ‌های خنثی را برای لباس انتخاب کنید. زیورآلات ساده با لباس‌های طرح دار زیباتر به نظر می رسند. شما با یک لباس نامناسب به سادگی جذابیت جواهر و زیورآلات خود را فدا می کنید.

 

 


منبع : www.deluxeglamour.com




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی